Temă nouă şi interactivăă!!

Ca urmare a postului precedent, am aflat că există o temă, actuala, în care modalitate de a comenta e mult mai simplă. ADOR lucrul ăsta, chiar dacă nu-mi place în mod deosebit designul şi fonturile. Aduce puţin a facebook, nu vi se pare?

De acum înainte, pentru a comenta o postare trebuie doar să apăsaţi pe “Reply“-ul din colţul din dreapta sus al fiecărui post şi salvaţi un pic de timp. Mie de multe ori îmi merge netul ca naiba şi mi se face rău dacă vreau să comentez un post în modul în care se face pe majoritatea celorlalte bloguri. Aşa, în acest facebook style😆 , se simplifică lucrurile. Pe lângă asta, există şi butonul de “Follow“, care vă permite să urmăriţi DOAR un post anume, dacă nu vă interesează în mod deosebit tot conţinutul blogului. Nu sunt foarte sigură, dar cred că opţiunea asta exista şi la vechea temă. Şi, şi, şi, şi, să nu uit, în partea din stânga jos a fiecărui articol există un mic buton de Like pe care v-aş fi profund recunoscătoare dacă aţi apăsa de fiecare dată când vă place ce-am scris. E un feedback util şi n-are nicio legătură cu facebook😀

Acum, tot ce pot să-mi doresc în continuare e să reuşesc să scriu articole care să vă atragă atenţia suficient de mult şi care să genereze discuţii interesante, ca să merite schimbarea de look pe care am făcut-o. Vă rog să-mi spuneţi dacă vă place sau dacă e deranjantă, mie acum mi se pare în regulă dar aştept să văd cum o s-o privesc şi mâine dimineaţă😆

A, şi pe lângă asta, am corectat o chestie care mă enerva rău la vechea temă: acum apare în parte dreaptă a blogului şi meniul, aşa că puteţi să aflaţi mai multe lucruri despre cine se află în spatele blogului Cinnamon and apples. Când intru pe un blog pentru prima dată, îmi place să văd mai întâi CINE scrie. Sau dacă îmi place mult un articol, vreau să văd CINE l-a scris. Nu ştiu, aşa sunt eu, poate voi aveţi altă metodă. Şi aşa stând treaba, tocmai pe blogul meu să nu fie vizibilă pagina Despre? Ei, ei….😀