Sesiunea #2

Să mă ajute Dumnezeu să ajung să scriu câte-un post pentru fiecare dintre cele 6 sesiuni pe care le mai am – una a trecut deja şi una e subiectul de astăzi!

Eu la facultate o să fac 5 ani, dintre care 4 de studiu şi 1 de muncă în industrie, între anii 3 şi 4 – de-abia aştept😀 Va fi practic un an în care voi lucra la o companie, şi voi face experienţă care s-ar putea să-mi fie utilă pe viitor, după absolvire. Cred că va fi super interesant😀

Dar până atunci, mai am de trecut încăăă…5 sesiuni, iar pentru prima dintre ele, care începe mâine, am început deja să mă pregătesc.

Cel mai important lucru? Am dezactivat Facebookul. Am o putere extraordinară de a mă convinge atunci când vreau să iau o pauză de la învăţat că 5 minute pe facebook nu înseamnă un capăt de ţară. Singura problema e că de multe ori 5 minute s-au transformat în 5 ore, chestie care dacă nu-mi face bine în timpul anului, gândiţi-vă ce-mi face în timpul sesiunii. Îmi place să învăţ în ultimul moment, să mă strângă cu uşa deadline-ul examenului – atunci am cel mai mare randament. Dacă ştiu că poimâine am examen, am toate şansele ca azi să stau toată ziua să mă uit la filme şi mâine să învăţ 12 ore non stop. Nu e bine, nu faceţi ca mine!

Când am fost acasă în vacanţa de Paşti tot aşa mi-am închis facebookul pentru 3 săotpmâni şi, neavând prea multe de făcut pe net în afară de verificat 2 mailuri şi un 9gag, treceam foarte uşor la învăţat. Aşa o să se întâmple şi în sesiunea asta (uite, deja am închis facebookul aseară şi azi am învăţat destul de mult!) şi sper din suflet să treacă cu bine, că multe examene mai am. De miercuri, 16 mai, până pe 1, tot într-un examen o ţin. Ce mai, o să fie distracţie la maxim!

Partea a 2-a a pregătirii a fost aprovizionarea cu mâncare cât se poate de dietetică. Motivul pentru care urăsc sesiunile (al doilea motiv, de fapt, după cel evident😆 ) e că trebuie să stau aproape non stop pe scaun şi orice mănânc, pac, se depune. O să încerc să merg săptămânile astea la sala zilnic, ca un fel de răsplată după statul de toată ziua în casă şi învăţat. Mi-am luat iaurturi, roşii, castraveţi, varză pentru salate, fasole în conservă pentru când n-am chef/timp să-mi găsesc, mălai. Lapte şi cereale mai aveam, ceaiu’ verde e bine sănătos, deci trecem cumva zilele astea.

În rest, mă chinuie dorul de mers acasă (27 de zile, 27 de zile, yay!!) , mă chinuie temperaturile de 25+ de care îmi spune sora mea că se bucură, spre deosebire de timidele 15 grade pe care le avem noi aici în cele mai bune zile şi mă chinuie gândul că trebuie să-mi cumpăr o rochiţă drăguţă foc pentru o nuntă la care o să merg în iulie şi mor de nerăbdare să treacă sesiunea asta (vezi, iar sesiunea!) ca să reîncep să colind magazinele şi să mi-o cumpăr. Aştept să merg la ţară, la bunici, să mă reumplu de energie conducând, să merg la cosmetică, coafor, chestii de-astea de fete de care nu mă bucur aici deloc pentru că sunt din cale-afară de scumpe. Noroc că merg acasă din 2 în 2 luni!😎

Vă las, mă aşteaptă rezistenţa materialelor şi hidraulica, urlă sfâşietor după mine amândouă, dar promit să nu mă lepăd şi de wordpress aşa cum am făcut-o cu facebookul. Începe să-mi placă, îmi reintru în mână şi în plus nici nu-mi ocupă atât de mult timp, deci e safe 😆

Pupici de departe :*