Lolita by Dana Budeanu – full collection

Pe mine m-au impresionat foarte mult rochiţele Andrei, despre care spuneam aici, motiv pentru care nu m-am putut abţine să caut şi restul colecţiei Danei Budeanu. Dacă nu ni le permitem, măcar să ne clătim ochii cu ele, nu? 😆

Photobucket

PhotobucketPhotobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Pe unele dintre ele le-am recunoscut din apariţiile Andrei prin presă şi la TV. Oricum, Dana Budeanu e geniala, minunata şi extrem de talentata. Iubesc eleganţa colecţiei ei, simplitatea, puritatea, decenţa şi îmi pare rău că n-am urmărit-o de mai demult. Cu siguranţă o să fac un research să văd ce colecţii minunate a mai lansat în trecut. Şi, apropo, mama mea mi-a cumpărat acum vreo câţiva ani Manualul de stil scris de ea şi mi s-a părut superbă cartea. De-abia aştept să ajung acasă s-o răsfoiesc din nou, acum parcă am mai mult interes să fac lucrul ăsta după ce m-am îndrăgostit de imaginaţia Danei 😀
Vouă care rochiţe/ţinute vă plac cel mai mult? Fotografiile le-am luat de pe contul oficial al Danei de facebook