Aşa, ca la inceput de sesiune

Cum eram sigură că se va întâmpla, la început de sesiune îmi vine cheful de viaţă şi de toate lucrurile pe care n-am avut chef să le fac în timpul anului. Nu ştiu dacă e de vină biletul de avion către casă care-mi face aşa frumos cu ochii sau canicula care se preconizează la vară în România şi care vreau, VREAU să compenseze toate ploile pe care le-am îndurat pe aici pe la englezi. Cert e că se întâmplă ca şi în primul semestru: când trebuie să se apuce Ioana de învăţat, i se pare dintr-o dată super util şi amuzant să meargă la sală, că doar vine vara, nu? (nu că nu m-aş fi dus şi în timpul semestrului :blush: ). Mâine-poimâine pun pariu că o să încep să mă uit la un serial. De mers la cumpărături nu mai zic – când e mai fain să faci shopping dacă nu acum când dau primele raze de soare şi când ne ducem cu gândul la plajă, mare &co.? Apropo de cumpărături, vreau să încerc ţinuta de mai jos – cred că pe facebook undeva am văzut-o şi mi se pare foarte fresh. Şi pe lângă faptul că am vrut să v-o arăt, alt motiv pentru care am postat-o e că altfel sigur o pierd prin calculator şi la toamnă, bineînţeles, când o să dau de ea, o să-mi fie ciudă😆

ImageAşa, safe now😀

De 2 lucruri îmi pare rău referitor la faptul că o să fiu în ţară la vară şi nu în uk: n-o să-mi văd 2 prietene bune şi o să pierd toate reducerile şi colecţiile noi din magazinele pe care le colindăm noi cu foarte mult simţ al răspunderii. Poate totuşi dă Domnu şi le găsim la toamnă la reducere, ar fi o treabă super mişto!

Ah, vă ziceam înainte ceva de sală: mi-am făcut abonament în februarie, dar n-am mers chiar atât de des pe cât mi-ar fi plăcut (şcoala şi cheful au fost de vină) dar acum am zis să profit totuşi de banii ăia, să nu-mi pară rău că i-am aruncat. Ieri, când am ajuns acolo, vroiam să încep şi eu cu banda cum fac de obicei şi să-mi clătesc ochii între timp cu ceva show-uri ce tot le difuzează televizoarele lor. Şi spre surprinderea mea, era Britain’s Got Talent, o semifinala, şi toate aparatele de langa tv-uri erau luate – se uita lumea in timp ce exersa de nu-ti venea sa crezi😆 A fost o drăguţ – dacă te uiţi la ceva fain, uiţi că alergi, uiţi să mai urmăreşti nenorocitul de ceas, trece timpul mai usor.

Şi ca să nu uit, mâine e oficial ultima zi de şcoală din anul 1. O să revin cu un post despre ce-a fost anul ăsta pentru mine, dar pana una alta… ultima zi?! wow… parcă ieri plângeam că nu vroiam să plece tati înapoi şi acum… e ultima zi? Nu pot să zic că nu mă bucur că a trecut aşa repede, pentru că a fost un an GREU din toate punctele de vedere, dar na… Aşa-i când realizezi cât de repede trece timpul.  Nu-mi vine să cred că imediat o să avem întâlnirea de 1 an de la terminarea liceului😆