How I met your mother


Am început acum vreo 3 luni să mă uit la “How I met your mother”. Eram în sesiune, chef de învăţat: zero; stres: către infinit; nervi şi lipsa casei: la fel, motiv pentru care am dat la momentul potrivit de unul dintre cele mai faine!! seriale pe care le-am văzut până acum.

Am râs cu Ted Mosby&co. o grămadă şi am uitat de probleme zilnic pentru 20, 40, 60… de minute. Ştiam că indiferent dacă vreau să-mi treacă ziua mai repede, dacă vreau să iau o pauză de la învăţat, sau pur şi simplu să adorm cu zâmbetul pe buze, pun la încărcat câteva episoade din HIMYM şi welcome back, bună dispoziţie. Cred că starea de bine se transmite nu numai de la persoană la persoană, ci şi de la personaj la persoană. E ciudat… Şi ce mai e ciudat e şi faptul că mi-a plăcut serialul, cu toate că e cu şi despre americani. Nu-mi plac, în general, comediile americanilor – mi se par prea perverse şi mediocre. Am fost şocată să descopăr că HIMYM e orice, numai mediocru nu. Şi e făcut de americani, da😆

Îmi sunt dragi toate personajele. Preferatul meu e Barney de departe, are nişte faze şi figuri în cap pentru care am râs cu săptămânile şi nu cred că este cineva care nu-l adoră. Ted, însă, a fost un tip destul de pămpălău la început, dar care s-a maturizat mult şi a devenit în ultimele sezoane un băiat de nota 10. Îl ador – plus că e şi foarte foarte drăguţ. Văzusem nişte filmuleţe pe net cu Josh Radnor, actorul ce-l interpretează, şi jur că e pur şi simplu adorabil, mai ceva ca personajul său.

Lili şi Marshal.. aaww, poate prea îndrăgostiţi, potriviţi, comici şi frumoşi împreună ca să fie adevăraţi. Încă nu sunt sigură dacă n-au fost şi în realitate împreună, că prea bine îşi interpretau rolurile🙂 Iar Robin, o canadiancă SUPERBĂ!!

Un mare plus l-au adus serialului diferite vedete ce-au avut roluri episodice. Mi-aduc aminte de Enrique Iglesias şi Mandy Moore (ambii în acelaşi episod – primul din sezonul 6 ), Nicole Scherzinger, Britney Spears, Katy Perry, Kal Penn (Kutner din “House MD”), Jennifer Morrison (Cameron din “House MD”) –  ultimii doi un deliciu pentru fanii celeilalte pasiuni nebune de-a mea, House MD . Şi cine ştie câţi alţii or mai veni😀 Oricum, cu sau fără vedetele astea, serialul a fost clar un succes nebun în State şi nu numai, dovadă şi faptul că din 2005 până acum încă se difuzează şi încă nu s-a ajuns la final (să nici nu ajungă, Doamne dă😆 )

Toată povestea e simplă: viaţa plină de peripeţii, spusă cu mult umor de Ted copiilor săi, în 2030, a unor new york-ezi foarte buni prieteni. Viaţa de dinainte de căsătorie, dinainte de copii, când facultatea e deja terminată, nu mai ai stresul examenlor şi al cursurilor, dar nici foarte mari responsabilităţi la locul de muncă, viaţa în care încerci să faci pasul de la tânăr la adult şi în care te loveşti de multe probleme, dar pe care reuşeşti să le depăşeşti atunci când ai de partea ta o mână de prieteni adevăraţi şi o doză mare de umor şi candoare.

Pentru mine, “How I met your mother” o să fie întotdeauna amintirea anului 1 de facultate. Dacă v-am convins, vplay-ul e încă gratis😀