273


Există pe Facebook o pagină, probabil unii dintre voi o ştiţi, care se cheamă “273 de locuri de văzut înainte să pleci din România”. Am plecat din România (temporar, nu de tot!), dar de-aia tot mi-am propus să fac cumva să văd cât mai multe din locurile alea. Cu toate că pe multe le-am vizitat deja,  şi mai multe mi-au făcut ochii cât cepele şi m-au lăsat mută de uimire. Ştiam că avem o ţară frumoasă, dar nici chiar aşa😀

Îmi place foarte mult să călătoresc, e un hobby care-mi alimentează la maxim toate resursele de energie posibile şi imposibile, dar având în vedere că nu mai pot face lucrurul ăsta atât de des precum mi-am plăcea, m-am decis să scriu din când în când (“din când în când“-ul ăsta se va transforma în “când m-apucă dorul”😆 ) câte un post pe blog referitor la o zonă turistică sau un loc din România, nu neapărat doar din cele 273, pe care l-am vizitat sau pe care-l am în vizor.

Am o grămadă de chestii de văzut în Anglia, ştiu, şi într-o zi sigur o să extind posturile de pe blog şi la lucruri de văzut în afara României, dar până atunci ne rezumăm la ce-i al nostru, că vorba aia: “fie pâinea cât de rea, tot mai bună-i în ţara ta”. Mi-am dat seama că pentru mine România nu mai înseamnă politicieni corupţi, drumuri proaste şi oameni săraci, ci o casă şi o ţară superbă, la care mă apucă furnicile de emoţie când trebuie să mă întorc şi pe care o să le-o arăt şi copiilor mei odată, în lung şi în lat, indiferent ce limbă o să vorbească ei.😀